Нарықтарда болуы
Банк еліміздің барлық өңірлеріндегі барлық қазақстандықтар үшін өз қызметтеріне тең қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін үнемі жұмыс істейді. Бөлшек клиентке бағдарлануына байланысты Банктің кеңейтілген филиалдық желісі және клиенттерге қызмет көрсету орталықтары/ нүктелері бар. Банк Қазақстанның барлық өңірлерінде бар.
Банк бөлімшелерді клиенттер үшін, олардың тұруы, оқуы, жұмысы тұрғысынан, көлік және әлеуметтік инфрақұрылымды ескере отырып, барынша ыңғайлы орналастыруға ұмтылады.
Филиалдар мен агенттік желінің физикалық инфрақұрылымын дамытумен қатар, Қазақстанда және әлемде қаржылық қызметтерді дамытудың ағымдағы шындықтарын ескере отырып, Банк клиенттерге қызмет көрсетудің қазіргі заманғы әдістерін, оның ішінде өз арналары мен сату және клиенттерге қызмет көрсету құралдарын дамыту бойынша белсенді жұмыс істеп жатыр. Банк интернет-кеңістікте өзінің қатысуын белсенді түрде кеңейтеді, қарапайым және күнделікті операцияларды онлайн режимінде беру үшін интернет пен мобильді құрылғыларды дамыту бойынша жұмыс істейді.
Бүгінгі таңда Банктің дамыған инфрақұрылымы Қазақстан азаматтарын тұрғын үймен қамтамасыз ету процесін жеделдетуге көмектеседі.
03.06.2024 жылғы тұрғын үй және құрылыс саласының кейбір мәселелері жөніндегі кеңестің моноқалаларға, аудан орталықтары мен ауылдарға фокусты қайта бағдарлай отырып, қызметті қайта жүктеу бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстарға қатысты хаттамасына (н/ж) сәйкес моноқалалар мен ауылдарда 77 консультациялық орталық ашылды. Ауылдық жерлерде тұратын азаматтарды «Отау», «Наурыз» жеңілдікті бағдарламаларына, оның ішінде БАҚ кеңінен жариялау арқылы қатысуға тарту бойынша жұмысты күшейту бойынша жұмыс жүргізілді.
Аймақтық желі
Агенттік желі