Мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас
Банк негізгі мүдделі тараптармен сапалы және тұрақты қарым-қатынастарды сақтауға ұмтылады және негізгі шешімдер қабылдау және операциялық қызметті жүргізу кезінде олардың мүдделерін ескереді.
Мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл қағидалары мен рәсімдері корпоративтік басқару Кодексін және тұрақты даму саясатын қалыптастырады.
Банк негізгі мүдделі тараптардың тізімін және олардың ықпал ету дәрежесін анықтайтын стейкхолдерлер картасын бекітті. Карта стейкхолдерлердің әрқайсысымен жұмыс істеудің тиісті стратегиясын құру үшін Банктің қоршаған ортасы туралы ақпаратты жүйелеуге және визуализациялауға мүмкіндік береді. Стейкхолдерлерді анықтау және олармен жұмыс істеу – бұл бизнестің іскерлік беделін арттыруға, компанияның капиталдандырылуына, барлық мүдделі тұлғалармен тиімді және теңдестірілген қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік беретін құралдардың бірі.
Мүдделі тараптардың негізгі топтары олардың Банкке әсер ету деңгейіне және Банктің мүдделі тараптарға әсер ету деңгейіне қарай таңдалды.
|
|
«Мүдделер/дәлелдер» |
Әсер ету құралдары |
Өзара қарым-қатынас стратегиясы |
|---|---|---|---|
|
Жалғыз акционер |
|||
|
|
«Бәйтерек» ҰБХ» АҚ Банк Жалғыз акционердің мүддесін сақтау |
Қазақстан Республикасының заңнамасы, Жарғы, Банктің ішкі құжаттары |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес негізгі шешімдерді тиімді қабылдауға бағытталған корпоративтік басқару қағидаттары шеңберінде Жалғыз акционердің құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету |
|
Басқару органы |
|||
|
|
Жалғыз акционердің айрықша құзыретіне жатқызылған мәселелерді қоспағанда, Банк қызметіне жалпы басшылық жасау |
Қазақстан Республикасының заңнамасы, Жарғы, Банктің ішкі құжаттары |
Қызметтің басым бағыттарын, Банктің Даму стратегиясын айқындау |
|
Менеджмент |
|||
|
|
Қазақстан Республикасының заңнамасында және Банктің Жарғысында Жалғыз акционер мен Директорлар кеңесінің құзыретіне жатқызылмаған Банк қызметінің кез келген мәселелері бойынша шешімдер қабылдау |
Қазақстан Республикасының заңнамасы, Жарғы, Банктің ішкі құжаттары |
Жалғыз акционердің, Банктің Директорлар кеңесінің шешімдерін орындау. Даму жоспарларын, Банк қызметіне қатысты басқа да мәселелерді дайындау және іске асыру |
|
Персонал |
|||
|
|
Жұмыс берушімен еңбек қатынастары, еңбек шарты бойынша міндеттемелерді тікелей орындау |
Еңбек кодексі, Еңбек шарты, Банктің ішкі құжаттары |
Банктің міндеттері мен функцияларын іске асыруға бағытталған лауазымдық өкілеттіктерді орындау |
|
Мемлекеттік органдар |
|||
|
|
Қазақстан Республикасының заңнамасында бекітілген заңнамалық функцияларды жүзеге асыру |
Қазақстан Республикасының заңнамасы |
Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылау |
|
Инвесторлар |
|||
|
|
Пайда табу |
Инвестициялау, ынтымақтастық/әріптестік туралы келісімдер шеңберіндегі шарттық қатынастар |
Қаржыландыруға тәуелділікті қоспағанда, инвестицияланатын қаражат бойынша негізгі борыш пен сыйақыны төлеудің бірінші кезектілігі |
|
Қаржы институттары |
|||
|
|
Пайда табу |
Инвестициялау, ынтымақтастық/әріптестік туралы келісімдер шеңберіндегі шарттық қатынастар |
Қаржыландыруға тәуелділікті қоспағанда, инвестицияланатын қаражат бойынша негізгі борыш пен сыйақыны төлеудің бірінші кезектілігі |
|
Жеткізушілер |
|||
|
|
Пайда табу, бәсекеге қабілеттілік деңгейін арттыру |
Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету шеңберіндегі шарттық қатынастар |
Сатып алу процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау |
|
Серіктестер |
|||
|
|
Коммерциялық мүдде |
Шарттық қатынастар |
Өзара тиімді ынтымақтастық және өзара түсіністік туралы шарттар мен келісімдер жасасу. Бизнес-процестерді жетілдіру және оларды автоматтандыру. Шарттық қатынастардың орындалуын бақылау |
|
Клиенттер, тұтынушылар |
|||
|
|
Тұрғын үй құрылыс жинақтары нарығында өнімдер мен қызметтер желілерінің сапасы мен қолжетімділігі |
Клиенттердің қалауы мен қанағаттануы |
Тұрғын үй құрылыс жинақтары нарығында өнімдер мен қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін арттыру. 2024 жылы маркетингке және жаңа және тұрақты клиенттердің қаржылық өнімдері туралы ақпарат беруге қатысты белсенді сот талқылары болған жоқ |
|
Аудиторлар |
|||
|
|
Қаржы аудиті бойынша қызмет көрсету |
Шарттық қатынастар |
Аудиторлық қызмет көрсету бойынша шарттар жасасу. Қаржылық есептілік аудиті, сыртқы аудит. 2024 жылы Банкте бухгалтерлік есеп бойынша тергеу болған жоқ |
|
Консалтинг ұйымдары |
|||
|
|
Консалтинг қызметін көрсету |
Шарттық қатынастар |
Консалтингтік қызметтер көрсету бойынша шарттар жасасу. Бизнес-процестерді жетілдіру. Шарттық қатынастардың орындалуын бақылау |
|
Тұрғындар |
|||
|
|
Тұрғын үй құрылыс жинақтары нарығында өнімдер мен қызметтер желілерінің сапасы мен қолжетімділігі |
Қоғамдық пікір. Өтініштер жоғары және реттеуші органдар, БАҚ |
Беделді аудит, қоғамдық пікірді сұрау, коммуникациялық стратегияны іске асыру. Банктің қаржылық және қаржылық емес есептілігін жариялау. Әлеуметтік жауапкершілік, қызметтің ашықтығы және тұрақты даму қағидаттарына практикалық міндеттемені көрсету. Қосымша әлеуметтік міндеттемелер қабылдау, өзекті әлеуметтік мәселелерді шешу. Қайырымдылық қызметі |
|
Қоғамдық ұйымдар |
|||
|
|
Қоғамдық, мемлекеттік емес ұйымдардың қызметі аясындағы түрлі мәселелер |
Жарғы, шарттық қатынастар |
Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау, жергілікті қоғамдық қызметті қолдау, қайырымдылық, қамтамасыз ету, қоршаған ортаға қамқорлық. Жұмыспен қамту, әлеуметтік жауапкершілік. Есепті жылы Банк лоббистерге немесе лоббистік ұйымдарға, сауда қауымдастықтарына және салықтан босатылған басқа топтарға ақшалай жарналар мен шығыстар жасамады. Банк өз қызметінде артықшылық алу немесе сақтау мақсатында саяси партияларды, қоғамдық бірлестіктерді қаржыландыруды жүзеге асырмайды. |
|
Бұқаралық ақпарат құралдары |
|||
|
|
Банктің қызметі туралы жарияланымдар мен ақпараттандыру |
Банктің қызметі туралы жарияланымдар мен ақпараттандыру |
Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау, БАҚ екіжақты және көпжақты қатынастарды дамыту. |
|
Бәсекелестер |
|||
|
|
Тұрғын үй салу және сатып алу, ипотекалық кредиттеу мақсатында халықтың салымдар нарығындағы қатысу үлесін ұлғайту |
Заманауи технологияларды қолдану, қаржы нарығында көрсетілетін қызметтердің, өнімдердің сапа деңгейінің өсуі, белсенді жарнама компаниясы, халықтың салымдар нарығында өнімдер мен қызметтердің жаңа желілерін әзірлеу және енгізу |
Бәсекелестерге қарсы тұру деңгейін төмендету стратегиясы: бәсекелестер үшін тартымсыз шарттардағы ынтымақтастық; қызметкерлердің Банкке деген міндеттеме деңгейін арттыру; елдегі қатысуды кеңейту; тұрғын үй құрылыс жинақтары нарығында өнімдер мен қызметтердің жаңа желілерін әзірлеу және енгізу; өзара тиімді мәселелерді шешуге арналған кооперация. |
Банктің мүдделі тараптармен өзара іс-қимылын ұйымдастыру процесі – Банктің қызметін басқару процесінің барлық кезеңдерінде мүдделі тараптардың мүдделерін ескеруді және мүдделі тараптарды маңызды тақырыптар мен маңызды мәселелерді, ықтимал тәуекелдер мен жауапкершілік шекараларын талқылауға тартуды көздейтін тарту қағидатына негізделген.
Банктің әрбір стейкхолдермен өзара іс-қимыл стратегиясын, сондай-ақ ықпал ету құралдарын қызметтің ерекшелігіне қарай Банктің құрылымдық бөлімшелері дербес айқындайды.
Банктің мүдделі тараптардан мәселелерді және/немесе шағымдарды алу механизмдері және шағымдарды қарау механизмдері мен сыртқы коммуникация механизмдерін қоса алғанда, оларға уақтылы ден қою тәртібі Банктің сайтында «Тұрақты даму»/ «Корпоративтік жауапкершілік» бөлімінде айқын көрсетілген.
Банктің мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл жасасуға жауапты қызметкерлері Банктің тиісті өндірістік құжаттарымен айқындалады және олардың байланыстары Банктің сайтында «Тұрақты даму»/ «ESG байланыстары» бөлімінде орналастырылады.