ТҰРАҚТЫ ДАМУ ТУРАЛЫ ЕСЕП 2024 Үй – арман емес, мақсат болған кезде

Мүдделі тараптармен әрекет ету

Банк негізгі мүдделі тараптармен сапалы және тұрақты қарым-қатынастарды сақтауға ұмтылады және негізгі шешімдер қабылдау және операциялық қызметті жүргізу кезінде олардың мүдделерін ескереді.

Мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл принциптері мен рәсімдері корпоративтік басқару кодексін және тұрақты даму Саясатын қалыптастырады.

Директорлар кеңесі онлайн-қаражат, жеке кездесулер арқылы негізгі мүдделі тараптармен белсенді диалог құру тәжірибесін ұстанады және Банктің жария есептері арқылы стейкхолдерлер үшін ақпараттың ашылуын бақылауды жүзеге асырады.

Банк мүдделі тараптарды оның операцияларына әсер етуі немесе оның қызметінен әсер етуі мүмкін деп анықтайды. Банк негізгі мүдделі тараптардың тізімін және олардың ықпал ету дәрежесін анықтайтын стейкхолдерлер картасын бекітті. Карта стейкхолдерлердің әрқайсысымен жұмыс істеудің тиісті стратегиясын құру үшін Банктің қоршаған ортасы туралы ақпаратты жүйелеуге және визуализациялауға мүмкіндік береді. Стейкхолдерлерді анықтау және олармен жұмыс істеу – бұл бизнестің іскерлік беделін арттыруға, компанияның капиталдануына, барлық мүдделі тұлғалармен тиімді және теңдестірілген қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік беретін құралдардың бірі. Бұл құжатпен Банктің hcsbk.kz ресми сайтында «Тұрақты даму / ESG саясаты» бөлімінде танысуға болады.

Мүдделі тараптардың негізгі топтары олардың банкке әсер ету деңгейіне және Банктің мүдделі тараптарға әсер ету деңгейіне қарай таңдалды.

 

Қызығушылықтар/мотивтер

Әсер ету құралдары

Әрекеттесу стратегиясы

Жалғыз акционер

 

Банктің Жалғыз акционері – «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ мүдделерін сақтау

Қазақстан Республикасының заңнамасы, Банктің Жарғысы, Банк құжаттары

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес негізгі шешімдерді тиімді қабылдауға бағытталған корпоративтік басқару қағидаттары шеңберінде Жалғыз акционердің құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету

Басқарушы орган

 

Жалғыз акционердің айрықша құзыретіне жатқызылған мәселелерді қоспағанда, Банк қызметіне жалпы басшылық жасау

Қазақстан Республикасының заңнамасы, Жарғы, Банктің ішкі құжаттары

Қызметтің басым бағыттарын айқындау, Банктің даму стратегиялары

Менеджмент

 

Қазақстан Республикасының заңнамасында және Банктің Жарғысында Жалғыз акционер мен Директорлар кеңесінің құзыретіне жатқызылмаған Банк қызметінің кез келген мәселелері бойынша шешімдер қабылдау

Қазақстан Республикасының заңнамасы, Жарғы, Банктің ішкі құжаттары

Жалғыз акционердің, Банктің Директорлар кеңесінің шешімдерін орындау.

Даму жоспарларын, Банк қызметіне қатысты басқа да мәселелерді дайындау және іске асыру

Персонал

 

Жұмыс берушімен еңбек қатынастары, еңбек шарты бойынша міндеттемелерді тікелей орындау

Еңбек Кодексі, Еңбек шарты, Банктің ішкі құжаттары

Банктің міндеттері мен функцияларын іске асыруға бағытталған лауазымдық өкілеттіктерді орындау

Мемлекеттік органдар

 

Қазақстан Республикасының заңнамасында бекітілген заңнамалық функцияларды жүзеге асыру

Қазақстан Республикасының Заңнамасы

Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылау

Инвесторлар

 

Пайда табу

Инвестициялау, ынтымақтастық/серіктестік туралы келісімдер шеңберіндегі шарттық қатынастар

Қаржыландыруға тәуелділікті қоспағанда, инвестицияланатын қаражат бойынша негізгі борыш пен сыйақыны төлеудің бірінші кезектілігі

Қаржы институттары

 

Пайда табу

Инвестициялау, ынтымақтастық/әріптестік туралы келісімдер шеңберіндегі шарттық қатынастар

Қаржыландыруға тәуелділікті қоспағанда, инвестицияланатын қаражат бойынша негізгі борыш пен сыйақыны төлеудің басымдығы

Өнім берушілер

 

Пайда табу, бәсекеге қабілеттілік деңгейін арттыру

Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді ұсыну шеңберіндегі шарттық қатынастар

Сатып алу процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау

Серіктестер

 

Коммерциялық мүдделер

Шарттық қатынастар

Өзара тиімді ынтымақтастық және өзара түсіністік туралы шарттар мен келісімдер жасасу. Бизнес-процестерді жетілдіру және оларды автоматтандыру.

Шарттық қатынастардың орындалуын бақылау

Клиенттер, тұтынушылар

 

Тұрғын үй құрылыс жинақ нарығындағы өнімдер мен қызметтер желілерінің сапасы мен қолжетімділігі

Клиенттердің қалауы мен қанағаттануы

Тұрғын үй құрылыс жинақтары нарығында өнімдер мен қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін арттыру.

Аудиторлар

 

Қаржылық аудит бойынша қызметтер көрсету

Шарттық қатынастар

Аудиторлық қызмет көрсету бойынша шарттар жасасу.

Қаржылық есептілік аудиті, сыртқы аудит.

2024 жылы банкте бухгалтерлік есеп бойынша тергеу болған жоқ.

Консалтинг ұйымдары

 

Консалтингтік қызметтер көрсету

Шарттық қатынастар

Консалтингтік қызметтер көрсету бойынша шарттар жасасу.

Бизнес-процестерді жетілдіру.

Шарттық қатынастардың орындалуын бақылау

Тұрғындар

 

Тұрғын үй-құрылыс жинақтары нарығында өнімдер мен қызметтер желілерінің сапасы мен қолжетімділігі

Қоғамдық пікір.

Өтініштер жоғары және реттеуші органдар, БАҚ.

Беделді аудит, қоғамдық пікірді сұрау, коммуникациялық стратегияны іске асыру.

Банктің қаржылық және қаржылық емес есебін жариялау.

Әлеуметтік жауапкершілік, қызметтің ашықтығы және тұрақты даму қағидаттарына практикалық міндеттемені көрсету.

Қосымша әлеуметтік міндеттемелер қабылдау, өзекті әлеуметтік мәселелерді шешу. Қайырымдылық қызметі

Қоғамдық ұйымдар

 

Қоғамдық, мемлекеттік емес ұйымдардың қызметі шеңберіндегі әртүрлі мәселелер

Жарғы, шарттық қатынастар

Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау, жергілікті қоғамдық қызметті қолдау, қайырымдылық, қамтамасыз ету, қоршаған ортаға қамқорлық жасау. Жұмыспен қамту, әлеуметтік жауапкершілік.

Есепті жылы Банк лоббистерге немесе лоббистік ұйымдарға, сауда қауымдастықтарына және

салықтан босатылған басқа топтарға ақшалай жарналар мен шығыстар жасамады. Банк өз қызметінде артықшылық алу немесе сақтау мақсатында саяси партияларды, қоғамдық бірлестіктерді қаржыландыруды жүзеге асырмайды.

Бұқаралық ақпарат құралдары

 

Банктің қызметі туралы жарияланымдар мен ақпараттандыру

Банктің қызметі туралы жарияланымдар мен ақпараттандыру

Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау, БАҚ-пен екіжақты және көпжақты қатынастарды дамыту.

Бәсекелестер

 

Құрылыс мақсатында және тұрғын үй алу, ипотекалық кредит беру кезінде халықтың салымдар нарығындағы қатысу үлесін ұлғайту

Заманауи технологияларды қолдану, қаржы нарығында көрсетілетін қызметтердің, өнімдердің сапа деңгейінің өсуі, белсенді жарнама компаниясы, халықтың салымдар нарығында өнімдер мен қызметтердің жаңа желілерін әзірлеу және енгізу

Бәсекелестерге қарсы іс-қимыл деңгейін төмендету стратегиясы:

бәсекелестер үшін тартымсыз жағдайларда ынтымақтастық;

персоналдың Банкке міндеттеме деңгейін арттыру;

елде қатысуын кеңейту;

тұрғын үй құрылыс жинақтары нарығында өнімдер мен қызметтердің жаңа желілерін әзірлеу және енгізу;

міндеттерді өзара тиімді шешу үшін кооперация.

Банктің мүдделі тараптармен өзара іс-қимылын ұйымдастыру процесі Банктің қызметін басқару процесінің барлық кезеңдерінде мүдделі тараптардың мүдделерін ескеруді және мүдделі тараптарды маңызды тақырыптар мен маңызды мәселелерді, ықтимал тәуекелдер мен жауапкершілік шекараларын талқылауға тартуды көздейтін тарту қағидатына негізделген.

Өзгерістер туралы үнемі хабардар болу үшін Банк стейкхолдерлерді тартудың әртүрлі әдістерін және өзара әрекеттесу механизмдерін пайдаланады, мысалы, ашық көздерден хабардар ету (Банктің hcsbk.kz ресми сайты, Банктің әлеуметтік желілері), қанағаттану сауалнамалары және кері байланыс механизмдері және т.б. өзара іс-қимыл механизмдері: бірлескен бағдарламалар мен жобалар, ынтымақтастық туралы меморандумдар жасасу, дөңгелек үстелдер өткізу және ақпаратты жариялау. Бұл өзара іс-қимыл банк жұмысының әртүрлі бағыттарын, соның ішінде стратегиялық жоспарлауды, қаржылық және операциялық қызметті, жобаларды басқаруды қамтиды. Әрбір мүдделі тарап өз кезегінде Банктің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуде маңызды рөл атқарады.

Банкте он жылдық кезеңге әзірленген Жалғыз акционерді, клиенттерді, контрагенттерді және инвесторларды қоса алғанда, стейкхолдерлермен тиімді өзара іс-қимылға бағытталған кешенді Коммуникациялық стратегия іске асырылады. Стратегияда коммуникация әдістері сипатталған, сонымен қатар нақты іс-шаралар мен диалогтың күтілетін нәтижелері көрсетілген. Коммуникациялық стратегияның құрамына кіретін медиа-жоспар ақпаратты таратудың тоқсан сайынғы және ай сайынғы жоспарларын, бұқаралық ақпарат құралдарымен бейресми кездесулерді, Банктің клиенттері мен басқа да стейкхолдерлерінің қатысуымен жыл сайынғы іс-шараларды қоса алғанда, тарату әдістері мен арналарын анықтайды.

Банк үшін стейкхолдерлердің маңыздылығын анықтау үшін стейкхолдерлердің сауалнамасын қамтитын беделді аудит жүргізіледі. Нәтижесінде клиенттерге сауалнама жүргізудің жыл сайынғы нәтижелері белгіленеді, олардың мақсаты – кері байланыс жинау және одан әрі жақсарту бағыттарын анықтау болып табылады. Нәтижелер жұмысты жоспарлау мен тиімділікке әсер етеді.

Банктің әрбір стейкхолдермен өзара іс-қимыл стратегиясын, сондай-ақ ықпал ету құралдарын қызметтің ерекшелігіне қарай Банктің құрылымдық бөлімшелері дербес айқындайды.

Банктің мүдделі тараптардан сұрақтар және/немесе шағымдар алу механизмдері және шағымдарды қарау механизмдері мен сыртқы коммуникация механизмдерін қоса алғанда, оларға уақтылы ден қою тәртібі Банктің hcsbk.kz ресми сайтында «Тұрақты даму»/ «Корпоративтік жауапкершілік» бөлімінде айқын көрсетілген.

Банктің мүдделі тараптармен өзара іс қимылы үшін жауапты қызметкерлері Банктің тиісті өндірістік құжаттарымен айқындалады және олардың байланыстары Банктің hcsbk.kz ресми сайтында «Тұрақты даму»/ «ESG байланыстары» бөлімінде орналастырылады.