ТҰРАҚТЫ ДАМУ ТУРАЛЫ ЕСЕП 2024 Үй – арман емес, мақсат болған кезде

Қаржылық қолжетімділік

Банк қаржылық қызметтерге қол жетімділікті қамтамасыз етуге және клиенттерге, оның ішінде табысы төмен клиенттерге, жастарға, әйелдерге және т.б. көрсетілетін қызметтер туралы хабардарлықты арттыруға мүдделі және әлеуметтік жауапкершілікте болады.

Банк халық арасында тұрғын үй жинақтары жүйесін танымал ету және қазақстандықтарды Банк ұсынатын қолда бар мүмкіндіктер туралы хабардар ету бойынша үздіксіз белсенді жұмыс жүргізуде. Осы мақсатта ірі PR және маркетингтік компаниялар өткізіледі.

Жалпы алғанда, 2024 жылы Банк Мемлекеттік сыйлықты алу туралы, мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру туралы, екі жаңа «Отау» және «Наурыз» бағдарламаларын іске қосу туралы, тұрғын үй құрылыс жинақтары жүйесін іске асырудың артықшылықтары туралы, жастар бағдарламаларын іске қосу туралы, «AQYL» білім беру депозитінің артықшылықтары туралы және т.б. мемлекеттік және орыс тілдерінде 96 пресс-релиз дайындап, жариялады. Осы баспасөз релиздерінің қорытындысы бойынша БАҚ 912 материал жарияланды.

Сондай-ақ, 2024 жылдың қорытындысы бойынша Банк басшылығының республикалық БАҚ 12 сұхбаты мен сөз сөйлеуі өтті.

Танымал nur.kz ақпараттық порталда «Наурыз» бағдарламасын танымал ету бойынша жоба іске қосылды – осы бағдарламаның шарттары мен мүмкіндіктері бар қону беті дайындалып, іске қосылды. Осы жобаны қолдауға арналған 12 материал бақытты қоныстанушылардың әңгімелерімен, бағдарлама шарттарының егжей-тегжейлерімен, өтінімдер берумен, ұпайларды есептеумен және т.б. жарияланды.

zakon.kz порталында «Ұлттық қор – балаларға!» және «AQYL» білім беру депозиті бағдарламасын атақты ету бойынша жоба іске асырылды. Нәтижесінде білім берудегі жинақтаудың артықшылықтары мен «Ұлттық қор – балаларға!» бағдарламасының мүмкіндіктері туралы 16 материал әзірленіп, жарияланды.

Сонымен қатар, клиенттерді «Ұлттық қор – балаларға!» 2024 жылы Банк 18 жасқа толған кезде балаларға Ұлттық қордан қаражат төлеу туралы SMS/push-хабарламаларды тұрақты түрде таратып отырды. Жіберудің негізгі алғышарты бағдарламаның басталуы және Отбасы банкінде шот ашу қажеттілігі туралы хабарлама ғана емес, сонымен қатар жылжымайтын мүлік сатып алу немесе оқу ақысын төлеу үшін депозитте қаражатты одан әрі жинақтау болды.

2024 жылы пилоттық жоба шеңберінде Банк қызметкерлері Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігімен бірлесіп, қалалық мектептердің бірінің жоғары сынып оқушылары үшін, Алматы экономикалық колледжінің оқушылары үшін, сондай-ақ Алматы қаласындағы Мемлекеттік құтқару қызметтерінің 14 бөлімшесі үшін қаржылық сауаттылық сабақтарын өткізді.

2024 жылы ел өңірлерінде «ИПОТЕКА DAY» 12 ивент-іс-шарасы және «ҰМАЙ» ауқымды форумы өткізілді.

Клиенттерді қол жетімді шарттар бойынша өз тұрғын үйін сатып алу мүмкіндігі туралы хабардар ету үшін Банк Банкте депозит ашуға, қаражат жинауға және одан әрі жеңілдікті шарттармен, оның ішінде Консьерж ипотека арқылы қарыз алуға бағытталған операциялық және маркетингтік науқандарды үнемі жүргізеді.

Банк жыл сайын жыл соңында «Мемлекеттік сыйақы» ауқымды маркетингтік науқанын өткізеді. Осы науқанның мақсаты депозитті толықтыру, депозитте қаражатты тұрақты жинақтау қажеттілігі туралы мемлекет сыйлықақысының ең жоғары мәніне жетпеген барлық салымшыларды хабардар ету болып табылады. Клиенттермен байланыс: SMS және push-хабарламалар, IVR автоматты қоңырау шалу, интеллектуалды дауыстық робот арқылы жүзеге асырылады.