Шрифт көлемі:
Сайттың түсі:
Дауыстық көмекші

Title

Сату және регионалдық даму департаментінің бас менеджері (1 бірлік)

Бос жұмыс орындары туралы
Талаптар
Шарттары
Қызметтік міндеттері:

1. Есепті кезеңдегі консультанттар/-көшбасшылар/-серіктестер/-сарапшылар/-әкімшілер және фронт офис қызметкерлері қызметінің нәтижелері бойынша есептілікті шоғырландыру және сыйақының/төлем бонусының жиынтық актілерін уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету;

2. Филиал қызметкерлерінің бонустарын есептеу үшін ай сайынғы әдістемелерді әзірлеу, келісу және бекіту;

3. Онлайн брондау сайтын әкімшілендіру және электрондық кезек жүйесінің жұмысын үйлестіру үшін жауапкершілік;

4. Сату көлемі және қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша белгіленген көрсеткіштерге қол жеткізу мақсатында банк филиалдарының, агенттерінің және Консультанттар желісінің қызметкерлерін ынталандыру жүйесін әзірлеу және жетілдіру;

5. Банктің басшылығы мен құрылымдық бөлімшелеріне басқарушылық және басқа да есептілікті (ақпаратты) уақтылы, толық және сапалы ұсыну;

6. Банктің агенттерінен, консультанттарынан және серіктестерінен (заңды және жеке тұлғалардан) түсетін, банк үшін жұмыстарды орындайтын (банкке қызмет көрсететін) бөлімше қызметі шеңберінде орындалған жұмыстардың (көрсетілген қызметтердің) актілерін және шот-фактураларды салыстыру;

7. Процестерді оңтайландыру және сервистік модельді жетілдіру мақсатында бағдарламалық өнімдерді (ВРМ, ORACLE BI және т. б.) енгізу және жетілдіру процестеріне қатысу;

8. Департаменттің құзыретіне кіретін жобалар бойынша жұмыс топтарына (комиссияларға) қатысу;

9. техникалық тапсырмалар мен бизнес талаптарын жазу:

– бағынысты ақпараттық жүйеде немесе бағдарламалық қамтамасыз етуде процестерді оңтайландыру/автоматтандыру,

– Oracle BI АЖ есептерін әзірлеу;

10. Ақшалай банкноттардың немесе монеталардың жетіспеуі немесе артық болуы фактілері анықталған кезде жетіспеушілік (артық) туралы актілердің уақтылы жасалуын қамтамасыз ету;

11. Жауапкершілік аймағына кіретін мәселелер бойынша басшылықтың өзге де тапсырмаларын орындау;

Білім
  • Жоғары экономикалық және / немесе техникалық және / немесе математикалық және / немесе заңгерлік
Жұмыс тәжірибесі
  • Қаржы ұйымында кемінде 2 (екі) жыл немесе "Отбасы банк" АҚ-да және/немесе акционердің еншілес ұйымдарында және/немесе Банктің Контрагентінде 1 (бір) жылдан астам.
Арнайы білім мен дағдылар
  • "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы", "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарын, уәкілетті мемлекеттік органдардың өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;
  • Көшбасшылық дағдыларды, тиімді коммуникацияларды құру дағдыларын және ақпаратты құрылымдау қабілетін меңгеру.;
  • Қасиеттерге ие болу: бастамашылдық, адамдармен жұмыс істеудегі икемділік, мақсатқа шоғырлану және жаңаға ашықтық;
  • Сату жүйесін, клиенттік сервисті, клиенттермен қарым-қатынасты басқару жүйесін құру мен дамытудағы жұмыс тәжірибесі;
  • Жетілдірілген пайдаланушы MS Excel, Power Point, Word;
  • Автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде;
  • әдіснамалық дағдылардың болуы, оның ішінде техникалық тәртіптерді, техникалық тапсырмаларды және бизнес-талаптарды әзірлеу тәжірибесінің болуы;
  • Аналитикалық ойлауға ие болу;
  • өнеркәсіптік ДҚБЖ-мен жақсы білім және тәжірибе (Oracle, MS SQL);
  • компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.
Тілдерді білуі
  • Мемлекеттік және орыс тілдерін еркін меңгеру.
Компьютерлік дағдылар
  • Тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде
  • Word, Excel
  • E-mail
  • Internet
  • ИС Колвир
  • BPM
  • Microsoft Visio
Қызметтік міндеттері:

1. Есепті кезеңдегі консультанттар/-көшбасшылар/-серіктестер/-сарапшылар/-әкімшілер және фронт офис қызметкерлері қызметінің нәтижелері бойынша есептілікті шоғырландыру және сыйақының/төлем бонусының жиынтық актілерін уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету;

2. Филиал қызметкерлерінің бонустарын есептеу үшін ай сайынғы әдістемелерді әзірлеу, келісу және бекіту;

3. Онлайн брондау сайтын әкімшілендіру және электрондық кезек жүйесінің жұмысын үйлестіру үшін жауапкершілік;

4. Сату көлемі және қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша белгіленген көрсеткіштерге қол жеткізу мақсатында банк филиалдарының, агенттерінің және Консультанттар желісінің қызметкерлерін ынталандыру жүйесін әзірлеу және жетілдіру;

5. Банктің басшылығы мен құрылымдық бөлімшелеріне басқарушылық және басқа да есептілікті (ақпаратты) уақтылы, толық және сапалы ұсыну;

6. Банктің агенттерінен, консультанттарынан және серіктестерінен (заңды және жеке тұлғалардан) түсетін, банк үшін жұмыстарды орындайтын (банкке қызмет көрсететін) бөлімше қызметі шеңберінде орындалған жұмыстардың (көрсетілген қызметтердің) актілерін және шот-фактураларды салыстыру;

7. Процестерді оңтайландыру және сервистік модельді жетілдіру мақсатында бағдарламалық өнімдерді (ВРМ, ORACLE BI және т. б.) енгізу және жетілдіру процестеріне қатысу;

8. Департаменттің құзыретіне кіретін жобалар бойынша жұмыс топтарына (комиссияларға) қатысу;

9. техникалық тапсырмалар мен бизнес талаптарын жазу:

– бағынысты ақпараттық жүйеде немесе бағдарламалық қамтамасыз етуде процестерді оңтайландыру/автоматтандыру,

– Oracle BI АЖ есептерін әзірлеу;

10. Ақшалай банкноттардың немесе монеталардың жетіспеуі немесе артық болуы фактілері анықталған кезде жетіспеушілік (артық) туралы актілердің уақтылы жасалуын қамтамасыз ету;

11. Жауапкершілік аймағына кіретін мәселелер бойынша басшылықтың өзге де тапсырмаларын орындау;

Сынақ мерзімі: 2 ай

Бұл лауазымдағы перспективалары: Банк жұмысының барлық учаскелері бойынша процестерді зерделеу

Жалақы (gross): 287 539-ден 431 309 теңгеге дейін

Лауазымға кандидаттың сауалнамасы
Сату және регионалдық даму департаментінің бас менеджері (1 бірлік)

Нысанды толтырып, түйіндемеңізді тіркеңіз. Видеода қазақ және орыс тілдерінде өз әуестігіңіз/хоббиіңіз, дағдыларыңыз және жаңа жұмыстағы үміттеріңіз туралы айтып берсеңіз.

Cannot find 'vacanses_form' template with page ''

Дауыстық көмекші

сайтта дауыстық көмекшісі бар
мәтінді таңдап дыбыс деңгейі түймесін басу керек

ХОТИТЕ УЗНАВАТЬ О НАШИХ АКЦИЯХ ПЕРВЫМИ?!

Қоңырауға тапсырыс беру