Нашар көретіндерге арналған нұсқа

Сұрақтарға берілетін жауаптар

Онлайн-брондау
Менеджердің қабылдауына алдын-ала жазыла аламын ба?
Менеджердің қабылдауына алдын-ала жазыла аламын ба?
Обновлен 30.07.2021 17:54:47

Ия, сіз Онлайн-брондау қызметін пайдалана аласыз.

Кезекті ең көп дегенде 20 күн бұрын, баратын күні кем дегенде 30 минут бұрын брондау қажет. Егер, Сіз таңдаған уақыт бос болмаса, басқа күн мен басқа уақытты таңдауыңызды сұраймыз. Егер, алдағы 20 күнге барлығы брондалған болса, келесі күні таңертең кезек брондап көруіңізді сұраймыз.

Кезек брондаған кезде брондау күні мен уақыты ашылуы үшін барлық жолдарды толтыруыңызды сұраймыз. Толтырылмай қалған жерлер болған жағдайда, күн мен уақытты таңдау мүмкін емес.


67% считают ответ полезным
Для Вас ответ оказался полезным?
Спасибо, Ваш голос учтен!
Банкке бару уақытын қалай брондауға болады?
Банкке бару уақытын қалай брондауға болады?
Обновлен 30.07.2021 17:56:43

Онлайн-брондау Банктің hcsbk.kz  сайтында қолжетімді немесе ТҚЖБ 24 қосымшасы арқылы брондауға болады.


Кезекті ең көп дегенде 20 күн бұрын, баратын күні кем дегенде 30 минут бұрын брондау қажет. Егер, Сіз таңдаған уақыт бос болмаса, басқа күн мен  басқа уақытты таңдауыңызды сұраймыз. Егер, алдағы 20 күнге барлығы брондалған болса, келесі күні таңертең кезек брондап көруіңізді сұраймыз.

1) Банк бөлімшесіне кезек брондау үшін Банктің сайтына кіріп, "Бөлімшеге онлайн жазылу" тармағын таңдап, "Жазылу" батырмасын басу қажет.




2) Кезек брондаған кезде брондау күні мен уақыты ашылуы үшін барлық жолдарды толтыруыңызды сұраймыз. Толтырылмай қалған жерлер болған жағдайда,  күн мен уақытты таңдау мүмкін емес. Барлық жолдарды толтырып болғаннан кейін  "Жазылу" батырмасын басу қажет.




3) Сәтті брондаған жағдайда,  ПИН-код пен брондау туралы ақпарат көрсетілген  терезе пайда болады. Бөлімшеге келу уақытын брондау кезінде Сізге брондау коды бар СМС жіберіледі.





57% считают ответ полезным
Для Вас ответ оказался полезным?
Спасибо, Ваш голос учтен!
Мен брондау кодын ұмытып қалдым, не істеуім керек?
Мен брондау кодын ұмытып қалдым, не істеуім керек?
Обновлен 30.07.2021 17:57:38

1) Бөлімшеге келу уақытын брондау кезінде, Сізге брондау коды бар СМС жіберіледі;

2) Бөлімшеге бару уақытын Интернет-банк арқылы брондаған жағдайда, осы өтінім бойынша ақпарат Интернет-банктегі "Өтінімдер" бөлімінде қолжетімді;

3) Сіз +77059251301 нөмірі бойынша WhatsApp-қа және Отбасы банкінің Telegram каналына жаза аласыз, оператор Сізге көмектеседі.


53% считают ответ полезным
Для Вас ответ оказался полезным?
Спасибо, Ваш голос учтен!
Мен бүгінге кезек брондай аламын ба?
Мен бүгінге кезек брондай аламын ба?
Обновлен 30.07.2021 17:57:56
Брондай аласыз, алайда, Банкке келуден кем дегенде 30 минут бұрын брондау қажет.
59% считают ответ полезным
Для Вас ответ оказался полезным?
Спасибо, Ваш голос учтен!
Брондаған уақытта келе алмай, кешігіп қалсам не істеуге болады?
Брондаған уақытта келе алмай, кешігіп қалсам не істеуге болады?
Обновлен 30.07.2021 17:58:21
Қызмет көрсету бөлімшедегі электронды кезекке сәйкес жүзеге асырылады.
54% считают ответ полезным
Для Вас ответ оказался полезным?
Спасибо, Ваш голос учтен!
Мен брондап қойған уақыттан бас тарта аламын ба?
Мен брондап қойған уақыттан бас тарта аламын ба?
Обновлен 30.07.2021 17:58:45
Клиент келмеген жағдайда, брондау жойылады.
55% считают ответ полезным
Для Вас ответ оказался полезным?
Спасибо, Ваш голос учтен!
Брондаған уақытты өзгерте аламын ба?
Брондаған уақытты өзгерте аламын ба?
Обновлен 30.07.2021 17:59:01

Жоқ, Сізге Банкке бару уақытын қайтадан брондау қажет болады.

Брондаған уақыт аяқталғаннан кейін ғана бару уақытын қайтадан брондау мүмкін болады.


54% считают ответ полезным
Для Вас ответ оказался полезным?
Спасибо, Ваш голос учтен!

ХОТИТЕ УЗНАВАТЬ О НАШИХ АКЦИЯХ ПЕРВЫМИ?!

Қоңырауға тапсырыс беру