Сұрақтарға берілетін жауаптар | Қазақстанның Отбасы банкі
Нашар көретіндерге арналған нұсқа

Сұрақтарға берілетін жауаптар

Онлайн-брондау
Менеджердің қабылдауына алдын-ала жазыла аламын ба?
Менеджердің қабылдауына алдын-ала жазыла аламын ба?
Жаңартылған уақыты: 30.07.2021 17:54:47

Ия, сіз Онлайн-брондау қызметін пайдалана аласыз.

Кезекті ең көп дегенде 20 күн бұрын, баратын күні кем дегенде 30 минут бұрын брондау қажет. Егер, Сіз таңдаған уақыт бос болмаса, басқа күн мен басқа уақытты таңдауыңызды сұраймыз. Егер, алдағы 20 күнге барлығы брондалған болса, келесі күні таңертең кезек брондап көруіңізді сұраймыз.

Кезек брондаған кезде брондау күні мен уақыты ашылуы үшін барлық жолдарды толтыруыңызды сұраймыз. Толтырылмай қалған жерлер болған жағдайда, күн мен уақытты таңдау мүмкін емес.


67% жауапты пайдалы деп тапты
Жауаптарымыз Сізге пайдалы болды ма?
Рахмет, сіздің дауысыңыз ескеріледі.
Банкке бару уақытын қалай брондауға болады?
Банкке бару уақытын қалай брондауға болады?
Жаңартылған уақыты: 25.02.2022 13:03:38

Онлайн-брондау Банктің hcsbk.kz  сайтында қолжетімді немесе Otbasy bank қосымшасы арқылы брондауға болады.


Кезекті ең көп дегенде 20 күн бұрын, баратын күні кем дегенде 30 минут бұрын брондау қажет. Егер, Сіз таңдаған уақыт бос болмаса, басқа күн мен  басқа уақытты таңдауыңызды сұраймыз. Егер, алдағы 20 күнге барлығы брондалған болса, келесі күні таңертең кезек брондап көруіңізді сұраймыз.

1) Банк бөлімшесіне кезек брондау үшін Банктің сайтына кіріп, "Бөлімшеге онлайн жазылу" тармағын таңдап, "Жазылу" батырмасын басу қажет.




2) Кезек брондаған кезде брондау күні мен уақыты ашылуы үшін барлық жолдарды толтыруыңызды сұраймыз. Толтырылмай қалған жерлер болған жағдайда,  күн мен уақытты таңдау мүмкін емес. Барлық жолдарды толтырып болғаннан кейін  "Жазылу" батырмасын басу қажет.




3) Сәтті брондаған жағдайда,  ПИН-код пен брондау туралы ақпарат көрсетілген  терезе пайда болады. Бөлімшеге келу уақытын брондау кезінде Сізге брондау коды бар СМС жіберіледі.





57% жауапты пайдалы деп тапты
Жауаптарымыз Сізге пайдалы болды ма?
Рахмет, сіздің дауысыңыз ескеріледі.
Мен брондау кодын ұмытып қалдым, не істеуім керек?
Мен брондау кодын ұмытып қалдым, не істеуім керек?
Жаңартылған уақыты: 30.07.2021 17:57:38

1) Бөлімшеге келу уақытын брондау кезінде, Сізге брондау коды бар СМС жіберіледі;

2) Бөлімшеге бару уақытын Интернет-банк арқылы брондаған жағдайда, осы өтінім бойынша ақпарат Интернет-банктегі "Өтінімдер" бөлімінде қолжетімді;

3) Сіз +77059251301 нөмірі бойынша WhatsApp-қа және Отбасы банкінің Telegram каналына жаза аласыз, оператор Сізге көмектеседі.


52% жауапты пайдалы деп тапты
Жауаптарымыз Сізге пайдалы болды ма?
Рахмет, сіздің дауысыңыз ескеріледі.
Мен бүгінге кезек брондай аламын ба?
Мен бүгінге кезек брондай аламын ба?
Жаңартылған уақыты: 30.07.2021 17:57:56
Брондай аласыз, алайда, Банкке келуден кем дегенде 30 минут бұрын брондау қажет.
61% жауапты пайдалы деп тапты
Жауаптарымыз Сізге пайдалы болды ма?
Рахмет, сіздің дауысыңыз ескеріледі.
Брондаған уақытта келе алмай, кешігіп қалсам не істеуге болады?
Брондаған уақытта келе алмай, кешігіп қалсам не істеуге болады?
Жаңартылған уақыты: 30.07.2021 17:58:21
Қызмет көрсету бөлімшедегі электронды кезекке сәйкес жүзеге асырылады.
54% жауапты пайдалы деп тапты
Жауаптарымыз Сізге пайдалы болды ма?
Рахмет, сіздің дауысыңыз ескеріледі.
Мен брондап қойған уақыттан бас тарта аламын ба?
Мен брондап қойған уақыттан бас тарта аламын ба?
Жаңартылған уақыты: 30.07.2021 17:58:45
Клиент келмеген жағдайда, брондау жойылады.
56% жауапты пайдалы деп тапты
Жауаптарымыз Сізге пайдалы болды ма?
Рахмет, сіздің дауысыңыз ескеріледі.
Брондаған уақытты өзгерте аламын ба?
Брондаған уақытты өзгерте аламын ба?
Жаңартылған уақыты: 30.07.2021 17:59:01

Жоқ, Сізге Банкке бару уақытын қайтадан брондау қажет болады.

Брондаған уақыт аяқталғаннан кейін ғана бару уақытын қайтадан брондау мүмкін болады.


53% жауапты пайдалы деп тапты
Жауаптарымыз Сізге пайдалы болды ма?
Рахмет, сіздің дауысыңыз ескеріледі.

ХОТИТЕ УЗНАВАТЬ О НАШИХ АКЦИЯХ ПЕРВЫМИ?!

Қоңырауға тапсырыс беру