Отбасы банкта жұмыс жасап жүргеніме 1,5 жыл болды. Қашықтан қызмет көрсету департаментінде басты ерекшеліктері және маған ұнайтыны:
Қызметтік міндеттері
1. ВРМ жүйесіндегі несиелік, депозиттік, несиеден кейінгі өтінімдерді қарау, несиеден кейінгі өтінімдерді электронды құжат алмасу арқылы қарау және Қазақстан Республикасы заңнамасына және Банктің ішкі ережелерінің талаптарына сәйкестігіне заңи қорытынды беру; 2. Банк Филиалының басқа да бөлімшелерімен бірге, клиенттерден қарыздарды өтеткізуге байланысты іс-шаралары бойынша, банк қарызының шарты бойынша банкпен клиенттердің міндеттерін орындауды қамтамасыз етуге банкпен қабылданған соның ішінде кепіл мүлігін соттық және соттан тыс жүзеге асыруға; 3. Банк/Филиал атынан сотқа талап-арыздар, шағымдарды дайындау және соттық істерді қараған кезде оның мүдделерін қорғау, шағымдар мен талап-арыздар бойынша жауаптар дайындау; 4. Бөлім құзыретіне жататын сұрақтар бойынша заңды және жеке тұлғалардың хаттарын және үндеулерін қарау және оларға жауаптар немесе заңи қорытынды дайындау;
Бұл лауазымдағы перспективалары Лайықты еңбек ақысы Мансаптық өсу
Банктің өнімдері мен қызметтері бойынша ақпарат беру;
Консультация беру және құжаттар тізбесін ұсыну;
Клиенттерге шотты толтыру кезінде көмек көрсету/Банктің төлем терминалдары арқылы көмек көрсету;
Клиенттерге жарнамалық-полиграфиялық материал беру, холдерлердің жарнамалық материалмен толықтығын сақтау;
1. Есепті кезеңдегі консультанттар/-көшбасшылар/-серіктестер/-сарапшылар/-әкімшілер және фронт офис қызметкерлері қызметінің нәтижелері бойынша есептілікті шоғырландыру және сыйақының/төлем бонусының жиынтық актілерін уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету; 2. Филиал қызметкерлерінің бонустарын есептеу үшін ай сайынғы әдістемелерді әзірлеу, келісу және бекіту; 3. Онлайн брондау сайтын әкімшілендіру және электрондық кезек жүйесінің жұмысын үйлестіру үшін жауапкершілік; 4. Сату көлемі және қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша белгіленген көрсеткіштерге қол жеткізу мақсатында банк филиалдарының, агенттерінің және Консультанттар желісінің қызметкерлерін ынталандыру жүйесін әзірлеу және жетілдіру; 5. Банктің басшылығы мен құрылымдық бөлімшелеріне басқарушылық және басқа да есептілікті (ақпаратты) уақтылы, толық және сапалы ұсыну; 6. Банктің агенттерінен, консультанттарынан және серіктестерінен (заңды және жеке тұлғалардан) түсетін, банк үшін жұмыстарды орындайтын (банкке қызмет көрсететін) бөлімше қызметі шеңберінде орындалған жұмыстардың (көрсетілген қызметтердің) актілерін және шот-фактураларды салыстыру; 7. Процестерді оңтайландыру және сервистік модельді жетілдіру мақсатында бағдарламалық өнімдерді (ВРМ, ORACLE BI және т. б.) енгізу және жетілдіру процестеріне қатысу; 8. Департаменттің құзыретіне кіретін жобалар бойынша жұмыс топтарына (комиссияларға) қатысу; 9. техникалық тапсырмалар мен бизнес талаптарын жазу: – бағынысты ақпараттық жүйеде немесе бағдарламалық қамтамасыз етуде процестерді оңтайландыру/автоматтандыру, – Oracle BI АЖ есептерін әзірлеу; 10. Ақшалай банкноттардың немесе монеталардың жетіспеуі немесе артық болуы фактілері анықталған кезде жетіспеушілік (артық) туралы актілердің уақтылы жасалуын қамтамасыз ету; 11. Жауапкершілік аймағына кіретін мәселелер бойынша басшылықтың өзге де тапсырмаларын орындау;
ХОТИТЕ УЗНАВАТЬ О НАШИХ АКЦИЯХ ПЕРВЫМИ?!