Title
Нашар көретіндерге арналған нұсқа
Отзывы сотрудников
Вакансии
Слайдер в футтер

Title

Біз туралы

Біздің банкте сіз өз мансабыңызды бастай немесе жалғастыра аласыз, сондай-ақ елдің әлеуметтік саясатының дамуына қомақты үлес қоса аласыз.

Қызметкерлердің пікірлері

БІЗДІҢ БОС ОРЫНДАР

Лайықты бос жұмыс орнын табу үшін өз қалаңызды/өңіріңізді таңдаңыз
Ваш город/регион
  • Қарағанды облысы
  • Шығыс Қазақстан облысы
  • Жамбыл облысы
  • Түркістан облысы
  • Батыс Қазақстан облысы
  • Маңғыстау облысы
  • Оңтүстік Қазақстан облысы
  • Алматы

Қарағанды ОФ-ныңЖезқазған қ-дағы №1 қызмет көрсету нүктесіне Бизнесті дамыту бөлімінің 1-санатты маманы

Қызметтік міндеттері:

1. Кезең ішінде бекітілген жоспарлы көрсеткіштерді орындау;

2. Топты басқару (топтар арасында нарық сегменттерін бөлу, сату әдістерін анықтау, ұйымдарда презентацияны ұйымдастыруға және өткізуге көмектесу);

3. Тұрғын үй сатып алушылардың пулына қатысуға өтініш қабылдау және филиалдың басқа мемлекеттік/салалық бағдарламаларды іске асыруы кезеңінде клиенттер ағыны ұлғайған кезде клиенттерге банктік өнімдер және Банкке кредит беру талаптары бойынша бастапқы консультация беруге;

4. Өзінің лауазымдық міндеттерін тиімді атқару үшін өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттыру;

5. Консультанттарды қабылдау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру (іздеу, әңгімелесу, тағылымдаманы және тестілеуді ұйымдастыру).

6. Консультанттарға кандидатуралар ұсынуды дайындау, филиалда кандидатураларды келісу.

Қарағанды облыстық филиалы «Отбасы банк» АҚ-ның 1 санатты маманы-Ззаңгер

Қызметтік міндеттері

1. ВРМ жүйесіндегі несиелік, депозиттік, несиеден кейінгі өтінімдерді қарау, несиеден кейінгі өтінімдерді электронды құжат алмасу арқылы қарау және Қазақстан Республикасы заңнамасына және Банктің ішкі ережелерінің талаптарына сәйкестігіне заңи қорытынды беру;

2. Банк Филиалының басқа да бөлімшелерімен бірге, клиенттерден қарыздарды өтеткізуге байланысты іс-шаралары бойынша, банк қарызының шарты бойынша банкпен клиенттердің міндеттерін орындауды қамтамасыз етуге банкпен қабылданған соның ішінде кепіл мүлігін соттық және соттан тыс жүзеге асыруға;

3. Банк/Филиал атынан сотқа талап-арыздар, шағымдарды дайындау және соттық істерді қараған кезде оның мүдделерін қорғау, шағымдар мен талап-арыздар бойынша жауаптар дайындау;

4. Бөлім құзыретіне жататын сұрақтар бойынша заңды және жеке тұлғалардың хаттарын және үндеулерін қарау және оларға жауаптар немесе заңи қорытынды дайындау;

Бұл лауазымдағы перспективалары
Лайықты еңбек ақысы
Мансаптық өсу

Зал кеңесшісі, Клиенттермен жұмыс жасау басқармасы

Банктің өнімдері мен қызметтері бойынша ақпарат беру;

Консультация беру және құжаттар тізбесін ұсыну;

Клиенттерге шотты толтыру кезінде көмек көрсету/Банктің төлем терминалдары арқылы көмек көрсету;

 Клиенттерге жарнамалық-полиграфиялық материал беру, холдерлердің жарнамалық материалмен толықтығын сақтау;

Клиенттерді
банкте өткізілетін акциялар туралы хабардар ету.

Түркістан облыстық филиалында ОРБ (фрилансер) құрылысшысы

  • Лайықты жалақы
  • Мансап
  • Ынтымағы жарасқан ұжым

Заңгер

Қызметтік міндеттері:

1. Кұжаттарға құқықтық сараптама жасау және заңгерлік қорытынды шығару;

2. Белгіленген тәртіппен сотта Банк мүдесін қорғау;

3. Заңдылықты сақтау және Қазақстан Республикасының Заңнамасына сәйкес, Банк филиалының бөлімшелерінде Банктың ішкі құжаттарына сай дұрыс қолдану;

4. Қызметкер өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын , «Қазақстан Республикасындағы  банк және банк қызметтері», «Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы», «Төлемдер және ақша аударымдары» Қазақстан Республикасының Заңдарымен, Азаматтық Кодекс, Салық Кодексі, басқа да Қазақстан Республикасындағы нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алады.

Бизнесті дамыту бөлімінің 1 санатты маманы

  1. Кеңесшілер желісінің үлесі мен тиімділігі бойынша бекітілген жоспарлы көрсеткіштерді орындау;
  2. Әлеуетті консультанттарды іздеуді және тартуды жүзеге асыру (әңгімелесу, оқыту және тестілеу өткізу);
  3. Кеңесшілер желісі бойынша филиалдың жоспарлы көрсеткіштерінің орындалуын қамтамасыз ету;
  4. Банк өнімдері бойынша презентациялар өткізу қабілеті;
  5. Түрлі тақырыптар бойынша бейне роликтер жасау;
  6. Тікелей эфир өткізу;

Сүйемелдеу және несиеден кейінгі бақылау бөлімінің кассирі

Қызметтік міндеттері:
  • қызмет барысында Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, Қазақстан Республикасы Ұлттық банкінің нормативтік құжаттарын және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын сақтау;
  • күн сайын жұмыс орнын сағат 8.45-ге дейін дайындау;
  • мезгілінде касса меңгерушіден қабылданған және берілген ақшаны (құндылықтарды) есепке алу кітабына қол қоя отырып ұлттық тенгені есебіне алу;
  • алған ақшаны қайта санау, өзінің қабылданған және берілген ақшаны (құндылықтарды) есепке алу кітабына жазу;
  • ақша мен құжаттарды сейфте сақтау (жұмыс орнында уақыттың сол сәтінде қабылданатын/берілетін ақшаны ғана ұстау қажет);
  • қолма-қол ақшаны қабылдау және беру бойынша клиенттерге жедел және сапалы қызмет көрсетілуін қамтамасыз ету;
  • қолма-қол ақшаларды инкассациялауды жүзеге асыру үшін қажетті процедураны жүргізу;
  • төлем терминалын іске асыру және төлем терминалында жұмыс тәртібін сақтау;
  • ережеде белгіленген тәртіпке сәйкес сол күні қабылданған қолма-қол ақша филиалддың кассасында толығымен сол күні кіріске енеді.
  • кассалық операцияларды іске асыру және оларды тиісті шоттарда уақтылы көрсетуге, оның ішінде төлем терминалынан қолма-қол ақшаны инкассациялау кезінде бақылау жасауды қамтамасыз ету;
  • ақша банкноттарының немесе тиындардың артық не кем болуы анықталған кезде кем (артық) болу туралы акті жасау;
  • Банк клиентінен қолма-қол ақшаны қабылдау, төлемді және жалған банкноттар мен тиындардың тексере отырып бір-бірлеп санау арқылы мұқият есептеу;

Бизнесті дамыту басқармасы.

Қызметтік міндеттері:

1. Клиенттерге қызмет көрсетудің корпоративтік мәдениетінің талаптарын, Банк қызметкерлерінің кәсіби мінез-құлқының жалпы принциптері мен этикалық стандарттарын, Банк қызметкерлерінің сыртқы келбетіне қойылатын талаптарды, клиенттермен, іскер серіктестермен қарым-қатынас және электрондық хат алмасу тәртібін, сондай-ақ сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасымен және Банктің ішкі нормативтік құжаттарымен белгіленген Банк қызметкерлері өзара әрекеттесетін басқа тұлғалар

2. Кезеңдегі бекітілген көрсеткіштерді орындау;

3. Банктің стандартты бизнес-процестері мен рәсімдерін сақтауға;

4. Консультанттарға мерзімді техникалық оқуды өткізуге, техникалық оқу журналына белгіленген тәртіпте жазбалар енгізуге;

5. Команданы басқару (ұжымдар арасында нарық сегменттерін бөлу, сату әдістерін анықтау, ұйымдарда презентацияларды ұйымдастыруға және өткізуге көмектесу);

6. Топтың алға қойылған мақсаттарды орындауын құру және бақылау;

7. Ұжымның агенттік шарт талаптарын және Банктің қызметтерді көрсету талаптарын орындауын бақылауды қамтамасыз ету, Банк талаптары мен агенттік шарт талаптарын тиісінше орындамаған жағдайда консультанттармен агенттік шартты бұзу туралы ұсыныстар енгізу.

8. Топтың бекітілген есеп түрлерін уақтылы тапсыруын және оларды белгіленген тәртіпте одан әрі өңдеуін қамтамасыз ету.

Сату және регионалдық даму департаментінің бас менеджері (1 бірлік)

Қызметтік міндеттері:

1. Есепті кезеңдегі консультанттар/-көшбасшылар/-серіктестер/-сарапшылар/-әкімшілер және фронт офис қызметкерлері қызметінің нәтижелері бойынша есептілікті шоғырландыру және сыйақының/төлем бонусының жиынтық актілерін уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету;

2. Филиал қызметкерлерінің бонустарын есептеу үшін ай сайынғы әдістемелерді әзірлеу, келісу және бекіту;

3. Онлайн брондау сайтын әкімшілендіру және электрондық кезек жүйесінің жұмысын үйлестіру үшін жауапкершілік;

4. Сату көлемі және қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша белгіленген көрсеткіштерге қол жеткізу мақсатында банк филиалдарының, агенттерінің және Консультанттар желісінің қызметкерлерін ынталандыру жүйесін әзірлеу және жетілдіру;

5. Банктің басшылығы мен құрылымдық бөлімшелеріне басқарушылық және басқа да есептілікті (ақпаратты) уақтылы, толық және сапалы ұсыну;

6. Банктің агенттерінен, консультанттарынан және серіктестерінен (заңды және жеке тұлғалардан) түсетін, банк үшін жұмыстарды орындайтын (банкке қызмет көрсететін) бөлімше қызметі шеңберінде орындалған жұмыстардың (көрсетілген қызметтердің) актілерін және шот-фактураларды салыстыру;

7. Процестерді оңтайландыру және сервистік модельді жетілдіру мақсатында бағдарламалық өнімдерді (ВРМ, ORACLE BI және т. б.) енгізу және жетілдіру процестеріне қатысу;

8. Департаменттің құзыретіне кіретін жобалар бойынша жұмыс топтарына (комиссияларға) қатысу;

9. техникалық тапсырмалар мен бизнес талаптарын жазу:

– бағынысты ақпараттық жүйеде немесе бағдарламалық қамтамасыз етуде процестерді оңтайландыру/автоматтандыру,

– Oracle BI АЖ есептерін әзірлеу;

10. Ақшалай банкноттардың немесе монеталардың жетіспеуі немесе артық болуы фактілері анықталған кезде жетіспеушілік (артық) туралы актілердің уақтылы жасалуын қамтамасыз ету;

11. Жауапкершілік аймағына кіретін мәселелер бойынша басшылықтың өзге де тапсырмаларын орындау;

Сіз aлаяқтардан зардап шектіңіз бе?
Сізге алаяқтар телефон арқылы соқты, жалған сайтты не әлеуметтік желідегі аккаунты таптым
Сізден ақша алынған, Сіз кредит ресімдөдіңіз немесе алаяққа ақша аудардыңыз
Алаяқтардың әрекеттері *
Телефон арқылы байланысты
SMS немесе мессенджер арқылы хабрлама жазды
Жалған сайтты не әлеуметтік желідегі аккаунты таптым
Тіркелген файлдар
Файл көлемі 12 Мб-тан аспауы керек.Сіз 10 файлға дейін тіркей аласыз

ХОТИТЕ УЗНАВАТЬ О НАШИХ АКЦИЯХ ПЕРВЫМИ?!

Қоңырауға тапсырыс беру